środa, 12 grudnia 2012

12.12.12

W dzisiejszym dniu najfajniejsza jest data, bo cała reszta już niekoniecznie, nastrój i samopoczucie jakoś mi siadło.
To chociaż zdjęcia ostatnich rękodzieł wrzucę gwoli pamięci :
wspomniane wcześniej hand made kiełbasy świąteczne (jeszcze w sąsiedzkiej wędzarni)


i ukończony ciepły baktus , który dorobiłam do kompletu do kupionych w Netto reniferowych rękawiczek i wkrótce pojadą razem do mojej chrześniaczki .



A na kolejne robótki jakoś chęć mi chwilowo przeszła, muszę poczekać na nowy przypływ :)

9 komentarzy:

  1. Aż tutaj zapachniało kiełbaską.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie zawsze nęcą Twoje przepisy, choć niektórych wypróbować nie mam szans, tak jak tych na ryby. Ale zrobiłam Twoją kolorową sałatkę- pyszna i świetnie wygląda na talerzu :)

      Usuń
  2. Wygląda bardzo apetycznie ( kielbaska, mniam, mniam), baktus świetny chociaż mało go:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Baktusa mało, bo oszczędzam miejsce na zdjęcia i wrzucam małe (można sobie powiększyć, klikając). Zresztą ,cytując klasyka, baktus, jaki jest, każdy widzi :)

      Usuń
  3. Wesołych Świąt:)
    Życzy Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  4. witam
    robótki robótkami ale ta kiełbaska domowa - kurcze,aż mi ślinka cieknie .
    U Ciebie widzę też śliczne i "dopieszczone" ażurowe robótki;
    ja osobiście od kilku lat nie robię ani na drutach ani szydełku.
    Kilka robótek mam rozpoczętych i nie dokończonych, czy skończę kiedyś? - tego nie wiedzą chyba najstarsi górale.
    W pawlaczu dkg/kg różnych włóczek,muliny do haftu, kordonku -które chętnie wymieniłabym teraz na np. piwonie, jakieś krzewy lub inne roślinki wieloletnie .
    Moje kiedyś ulubione szydełko zamieniłam na decoupage i renowację staroci.
    Cieszę się, że spotkałam na blogu krajankę, może gdzieś niedaleko siebie mieszkamy?
    / a gdzie adres email/gmail ? /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po Twoich zdjęciach widzę, że mieszkasz kilkadziesiąt km ode mnie- jak sądzę w okolicach Brodów ? :) Trochę daleko, bo wiosną paroma roślinkami mogłabym się podzielić, odezwę się do Ciebie mailowo.

      Usuń
  5. w takim razie czekam na e-maila

    OdpowiedzUsuń