środa, 11 lutego 2015

Serduszkowo, serwetkowo...

W czwartek podstępnie wpadła mi w oko gazetka (Sabrina Robótki nr 1/2015) z wzorami serwetek , no i nie mogłam się jej oprzeć... A skoro tuż potem zaczął się weekend, to prosty , niewielki - półmetrowy-bieżniczek  już zamieszkał na jadalnianym kredensie :)


Zdjęć bieżniczka na kredensie nie będzie, bo w domu światła tyle, co w kurnej chacie :)

Z tej samej gazetki wzięłam też wzór na serwetkę , którą mogę wykorzystać do dekoracji na 14 lutego czy nawet bożonarodzeniowej .


Mam ochotę na jeszcze jedną serwetę w czerwieni, ale obawiam się, że nie do końca rozumiem wzór, i zanim go rozgryzę, zabieram się za czapkę dla K. 

6 komentarzy:

  1. Wspaniałości :-) Cudny bieżnik :-) Serwetka doskonała - piękny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Oba wzory bardzo proste w robocie, co dla mnie jest dość istotne- nie jestem zbyt biegła w szydełkowaniu :)

      Usuń
  2. Urocza serwetka , bieżnik wspanaiały .

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne robótki. Nabrałam ochoty na bieżniczek, mam do nich słabość. Jeśli znajdę gazetkę, kupię na pewno. No i jeszcze raz chciałabym Ci podziękować za udział w kociej akcji. Miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gazetka z pewnością jeszcze jest w kioskach , polecam ! Fajnie, że udostępniłaś informację o akcji TOZ, dzięki.

      Usuń