niedziela, 9 listopada 2014

Kolejna mgiełka skończona

(już z dwa tygodnie temu, ale nie po drodze było mi z blokowaniem i blogowaniem :)
Wzór najprostszy w świecie, myślałam, że z takiej cienkiej włóczki (zużyłam kolejne dwa motki Merino Lace Austermanna , w sumie 50 g i 700 metrów), przerabianej na drutach 4, wyjdzie mi zwykły ażurek, bez specjalnie widocznego wzoru.
A tu po blokowaniu- ku mojemu szczeremu zdumieniu- pojawił się bardzo wyraźny motyw, zresztą- sami zobaczcie :

Jestem bardzo zadowolona i szczerze polecam wzór Feather and Fan Short Scarf , bardzo prosty, nie wymagający specjalnej uwagi, a - jak się okazuje- również bardzo ładny w gotowej robótce.Zwiększyłam ilość powtórzeń głównego motywu, bo chciałam mieć nie tylko szal, ale i narzutkę na ramiona.

A teraz na drutach kolejny komin , bardziej dla wyrabiania starych zapasów włóczki, niż z rzeczywistej potrzeby- bo po co komu grube kominy, jak wczoraj za oknem było tak :


A w ogródku i przed wejściem to :


Lantana nawet latem tak pięknie nie kwitła :)

12 komentarzy:

  1. Faktycznie, pięknie ten wzór się prezentuje, szczególnie na jasnej włóczce. Nieźle się napracowałaś przy tak cieniutkiej niteczce. Dobrze, że jest cieplutko, szal jest w sam raz na tę pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, myślałam, że będzie na wiosnę, a tu przyda się w listopadzie :)

      Usuń
  2. Szal pięknie się prezentuje .... też muszę sobie wydziergać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie zależy Ci na jakichś skomplikowanych wzorach, to zachęcam do skorzystania z tego, chyba najprostszy, jakim robiłam ("serialowy", w sam raz do dziergania przy oglądaniu tv).

      Usuń
  3. Moje kwiatki w ogrodzie też jakby drugi oddech złapały!
    Mgiełka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje już chyba trzeci, dziś znalazłam kolejne rozkwitające pąki na różach :)

      Usuń
  4. Piękny szal,bardzo efektowny ten wzór.Zachwyciłam się też poduszką (bo zaliczyłam zaległości w czytaniu hurtem:))) i od razu mi się takiej zachciało,szczególnie że stare już mi się mocno znudziły i szukam pomysłu na nowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór poduchy faktycznie fajny, zajrzyj na stronę Agi, gdzie wrzuciła film z dokładnym opisem ( podaje np. świetny sposób na to, żeby warkocze nie ściągały robótki). Muszę dorobić jeszcze jedną taką, włóczkę mam, ale chwilowo chęci na poduchę brak, złapałam za igłę i kanwę :)

      Usuń
  5. Przecudna mgiełka. Zwiewny i delikatny. Serdecznie pozdrawiam. Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, na dzisiejszą pogodę był w sam raz :)

      Usuń